هیئت محبان امام حسن مجتبی(ع)منتظران مهدی(عج)

hasanie.blog.ir
اعلانات

This Picture is for hasanie

آخرين نظرات


کسی به مرحوم علامه امینی که رضوان خدا بر او باد، گفت: آقا چه خبر است که شیعه این همه هیاهو راه می اندازد ایام محرم، دسته جات و سینه زدن و زنجیرزدن و طبل و دوقل و علم و کُتَل و اینها چه خبر است؟

علامه امینی یک جوابی داد خیلی قشنگ، گفت: ما در غدیر هیاهو نکردیم، غدیر را تحریف کردند، بعضی ها گفتند: «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» یعنی اظهار دوستی

یعنی پیغمبر(ص) گفت: هر که من دوستش هستم، علی هم دوست او هست، اظهار دوستی؟

صد و بیست هزار نفر را پیغمبر(ص) در گرما نگه دارد، یک ساعت و نیم برایشان حرف بزند، آنهایی که جلو رفتند بازگردند، آنهایی که عقب مانده اند، برسند،

آن وقت بعد از این همه، پیغمبر(ص) عاقلِ حکیم بگوید: آقایان، أیها الناس هرکس که من دوستش هستم، علی هم با او دوست باشد، هیچ عقلی این را می تواند بپذیرد؟

مرحوم علامه امینی گفت که: شیعه در غدیر سروصدا نکرد، هیاهو راه نینداخت، آن جمله را تحریف کردند، ترسیدیم اگر در عاشورا هم هیاهو به راه نیاندازیم و سر و صدا نکنیم، این را هم تحریف بکنند

گوید: امام حسین(ع) نعوذ بالله تب کرد و مُرد، این را هم تحریف بکنند، لذا آنقدر آمدیم سروصدا کردیم و بر سروصورت زدیم، که عالم بفهمد که ظلمی رخ داده است، یک فاجعه ای رخ داده، یک شهادتی بوده، آن هم با آن مظلومیت.

چاپ اين صفحه

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی